برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی در اسفندماه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ‌برنامه ریزی کردیم که در اسفند سال جاری آزمون استخدامی جدید را برگزار کنیم، تلاش میکنیم که حداکثر تا پایان اردیبهشت یا نهایتا خرداد ماه اسامی نهایی را اعلام کنیم.

مهدی داوری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط آتش نشانانی که در آزمون استخدامی ٩٨ پذیرفته شده بودند گفت: افرادی که در دوره گذشته که در آزمون استخدامی سال ٩٨ شرکت کرده بودند در حال گذراندن دوره آموزشی هستند.

وی ادامه داد: اتفاقی افتاد که چند نفر از داوطلبان شکایتی انجام دادند که تا مراحل بررسی آن در مراجع قضایی پیگیری شد مراحل ورود پذیرفته شدگان متوقف شده بود.

داوری گفت: پس از اینکه مشکلی که پیش آمده بود حل شد، توقف این کار هم رفع شد و کار را دوباره شروع کردیم.

وی در خصوص زمانی که برای برگزاری آزمون دوره جدید سال ٩٩ در نظر گرفته شده است اظهار کرد: برنامه ریزی کردیم که در اسفند سال جاری آزمون استخدامی را برگزار کنیم، تلاش می کنیم که تا حداکثر پایان اردیبهشت یا نهایتا خرداد ماه اسامی نهایی را اعلام کنیم.

وی افزود: پس از آن که وضعیت این افراد مشخص شود در گروه ۵٠ نفره وارد سیستم آموزشی خواهند شد و ۴۵ روز پس از آن ۵٠ نفر بعد وارد خواهند شد. البته دوره آموزشی جزو استخدام محسوب می شود که حدود سه ماه هم به طول می انجامد و گاهی بنا به شرایط فشرده تر یا طولانی تر خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا