یک شرکت معتبر در زمینه پرداخت الکترونیک جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
استخدام کارشناس اداری خانم
- نوع همکاری: تمام وقت
- مسلط به کامپیوتر، اینترنت و آفیس به ویژه اکسل (مسلط به گزارش گیری و P-VOT و ویلوکاپ)
- تایپ سریع و تسلط روی کیبورد
- توانایی نامه نگاری اداری
- دارای روحیه کار تیمی
- مدیریت زمان
- خلاق و توانمند
- حقوق طبق قانون کار
- بیمه از ماه دوم
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.
خیابان هشت بهشت غربی، حدفاصل خیابان ملک و نشاط، کوچه 12 ساختمان 211 - طبقه دوم
ایمیل: farazrahpouyan.ns@yahoo.com
آگهی منقضی شده است.