استخدام کارشناس اداری خانم در شرکت معتبر با زمینه پرداخت الکترونیک

یک شرکت معتبر در زمینه پرداخت الکترونیک جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.


استخدام کارشناس اداری خانم

  •  نوع همکاری: تمام وقت
  •  مسلط به کامپیوتر، اینترنت و آفیس به ویژه اکسل (مسلط به گزارش گیری و P-VOT و ویلوکاپ)
  •  تایپ سریع و تسلط روی کیبورد
  •  توانایی نامه نگاری اداری
  •  دارای روحیه کار تیمی
  •  مدیریت زمان
  •  خلاق و توانمند
  •  حقوق طبق قانون کار
  •  بیمه از ماه دوم

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

 خیابان هشت بهشت غربی، حدفاصل خیابان ملک و نشاط، کوچه 12 ساختمان 211 - طبقه دوم

ایمیل: farazrahpouyan.ns@yahoo.com

آگهی منقضی شده است.



شرکت معتبر

تعداد بازدید: 334 بازدید


0 از 0 رای