استخدام شرکت تجهیز طب

شرکت تجهیز طب در نظر دارد از بین واجدین شرایط نسبت به استخدام یک نفر خانم تمام وقت به شرح ذیل اقدام نماید:

مسئولیت های کاری :
مسئول دفتر مدیر عامل - مسئول امور مشتریان - رایزن اداری و بانکی – کارشناس سایت اینترنتی – هماهنگ کننده امور کارکنان - پذیرایی و نظافت دفتر
مشخصات کارکن و مهارت ها :
مسلط به : ICDL (Office) تایپ - اینترنت – صفحات مجازی – بایگانی و امور دفتری ...
دارای شخصیت : منظم ، منضبط و آراسته با روابط عمومی بالا و روحیه کار تیمی

ساعات کار : 9 صبح تا 19 عصر شنبه تا پنج‌شنبه

متقاضیان محترم لطفا مشخصات فردی خود شامل :
نام و نام خانوادگی- سن- میزان تحصیلات - سوابق کاری و منطقه محل اقامت خود را به شماره 09120727238 فقط و فقط در تلگرام یا واتساپ ارسال نمایند.

با احترام به اطلاعات ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و به تماس و پیامک پاسخ داده نمیشود.
بعد از بررسی رزومه با شما جهت مصاحبه حضوری تماس گرفته خواهد شد .




چهارشنبه - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳

استخدام شرکت تجهیز طب استخدام تبریز استخدام رایزن اداری استخدام کارشناس سایت
کاردان پلاس
این آگهی 627 بار مشاهده شده است.

0 از 0 رای